Letecká společnost Emirates, která v roce 2019 získala v rámci hodnocení World Airline Awards 5.té místo, velmi přehledně a systematicky informovala v nejsložitější Covid době, kdy měla „rozlétané“ své klienty po celém světě. Zcela s přehledem se ji podařilo dostat domů převážnou většinu svých klientů.
I v dnešní době své klienty dobře informuje. Stačí se zaměřit na jejich webové stránky. Ať už si chcete ověřit, kdy zase budou létat do vaší destinace, co dělat, když máte v dohledná době s jejich společností odlétat, nebo jaká opatření letecká společnost přijmula na svých letech s ohledem na Covid19.
Jak píší na svých webových stránkách, zdraví a bezpečnost zákazníků i posádek zůstává nadále hlavní prioritou společnosti, a tak byla Emirates první leteckou společností na světě, která zavedla testování pasažérů pomocí rychlých testů na Covid19.
Letecká společnost nastavila i další bezpečnostních opatření, aby uchránila své klienty a zaměstnance. Mezi ně patří ochranné pomůcky zaměstnanců, jako jsou masky a rukavice, klienti musejí dodržovat bezpečnostní rozestupy a sami musí nosit ochranné prostředky v podobě masek či roušek. Na palubě letadel se sice podává jídlo a pití, ale opět je systém podávání pozměněn, aby tak zajistili vyšší bezpečnost. Jsou zakázána i palubní zavazadla. Všechna letadla společnosti Emirates budou v Dubaji po každé cestě důkladně vyčištěna a vydezinfikována.
Na tomto odkaze naleznete i velice podrobný návod krok po kroku, jak si ověřit, zda se můžete s leteckou společností na váš let v brzké době vydat. Letecká společnost v dnešní době však operuje převážně jen jednosměrné lety z Dubaje do celého světa.
Pro řešení situace s COVID 19 přináší i nové možnosti, které klientům nabízejí flexibilitu, aby s nimi mohli znovu létat, až to bude možné pro všechny strany. Pokud klienti mají či budou mít zarezervovanou letenku před 30.červnem pro cesty před 30. listopadem, mohou využít dvou variant. Cena jejich letenky zůstane zafixovaná na 24 měsíců do té samé destinace, mohou tedy kdykoliv za tarif, za který letenku pořídili, do té samé destinace odletět. Druhou možnostní je původní rezervaci převést na cestovní voucher v hodnotě částky, kterou klienti zaplatili za původní rezervaci. Tyto vouchery lze vystavit i na část cesty ze zakoupené letenky, kterou klienti nevyužili.